Support Engineer

Lokalita: Brno (Bílovice nad Svitavou)

Chceš se podílet na podpoře našich produktů a služeb? Rozumět jazyku zákazníka a umět jej přeložit na technické požadavky? Tvým hlavním úkolem bude implementace bezpečnostních systémů KERNUN v konkrétním prostředí zákazníka, integrace s jeho infrastrukturou a správa bezpečnostních síťových zařízení a prvků.

Co Tě na pozici čeká

• Implementace bezpečnostních politik v konkrétním prostředí IT/IS
• Správa bezpečnostních síťových zařízení a aktivních síťových prvků
• Návrhy a hodnocení bezpečnostních opatření
• Poskytování podpory a konzultací zákazníkům
• Rozvoj know-how společnosti

Kvalifikační předpoklady

• SŠ/VŠ vzdělání nejlépe v oboru informačních technologií
• Pokročilá orientace v oblasti informačních technologiích
• Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
• Praxe v oblasti správy prvků IT/IS výhodou
• Schopnost a ochota učit se
• Komunikační a prezentační dovednosti
• Řidičský průkaz sk. B

Co nabízíme

• Příležitost podílet se na rozvoji expandující společnosti
• Zajímavou práci v prostředí vývoje nejnovějších technologií
• Týmovou podporu a zázemí stabilní české firmy
• Plán vzdělávání a možnost profesního růstu
• Možnost práce z domova

Napiš nám

Svůj životopis, společně s motivačním dopisem, nám zašli na adresu hr@remove-this.tns.cz
Do předmětu emailu nezapomeň uvést název pozice Support Engineer.
V případě dotazů nás můžeš kontaktovat na tel. +420 545 423 160.

Těšíme se na Tvoji odpověď.

 

 

 

Podpora pro klienty

V případě, že potřebujete poradit nebo vyřešit problém - využijte služeb naší podpory.